ПОЛОЖЕННЯ
про шкільний конкурс
«Краща кафедра року»
1. Шкільні конкурси «Класний керівник року» та «Краща
кафедра року» є одними з заходів у рамках роботи школи з реалізації Державної
національної програми «Освіта (України ХХІ століття)» і проводиться з метою
підтримки творчої та сумлінної праці класного керівника, вчителів, педагогічних
об’єднань – кафедр, підвищення професійної майстерності, популяризації
педагогічних здобутків, пошуку нових форм та методів педагогічної роботи.
Завдання конкурсів є:
·
Піднесення ролі
класного керівника, педагогічних об’єднань – кафедр.
·
Сприяння творчим
педагогічним пошукам, удосконалення майстерності.
·
Поширення
перспективного педагогічного досвіду.
·
Гідна оцінка
педагогічної діяльності класного керівника, а також діяльності колективу
фахівців в напрямку розвитку інноваційних форм.
2. Для проведення конкурсів створюються журі, до складу
якого входять представники від адміністрації шкіл, вчителів, батьків. Ради шкіл
та учнівської ради в кількості 7 до 11 членів. Журі очолює директор школи . У
вищезазначених конкурсах беруть участь усі класні керівники та всі кафедри
школи.
3.
Конкурс проходить
в 2 тури:
Перший
– за підсумками 1 півріччя (січень).
Другий
– наприкінці навчального року (травень).
За
результатами конкурсу переможці нагороджуються преміями. Перемога в конкурсі
також дає підстави для пільг у ході атестації та клопотання перед вище
поставленими органами про нагороду та заохочення.
Кожна кафедра повинна представити:
1.
План роботи на
рік.
2.
Звіт про участь у
олімпіадах за схемою школа, місто, область, кількість призів.
3.
Бібліотечний
каталог.
4.
Методичні
розробки, авторські програми.
5.
Звіт про склад
кафедр, звання, категорії, де і як навчаються.
6.
Перелік наукових
робіт учнів за 2 роки та їх керівники.
7.
Папка чи альбом
творчості кафедри.
8.
Участь у
міжнародних конкурсах, програмах з предмету.
9.
Перелік
позакласних заходів за рік.
Критерії оцінки конкурсу «Краща кафедра
року»
Наявність:
1.
Методичного
забезпечення (оформлення кабінетів, оснащення, матеріально-методична база в
системі, бібліотечний фонд).
2.
Наявність та
функціонування, використання в роботі кабінетів кафедри.
3.
Авторські,
методичні, творчі розробки та наробки, друковані матеріали.
4. Участь кожного члена кафедри в роботі кафедри
(функціональні обов’язки).
5.
Робота з молодими
вчителями та обмін досвідом.
6.
Наукова робота з
учнями та участь в МАН.
7.
Робота з
удосконалення фахової майстерності вчителів (атестація, навчання).
8.
Наявність гуртків
та графік їх роботи.
9.
Позакласна
робота.
10.
Робота зі
спеціалізації та з базовими вузами.
11.
Участь
представників кафедри у міському та всеукраїнському конкурсі «Учитель року».
КРИТЕРІЇ КОНКУРСНОГО ВІДБІРУ ВЧИТЕЛІВ
ДЛЯ РОБОТИ В ЗОШ № 3
Визнаючи Статут:
1. Любов до дітей (тактовність, терпимість, висока
культура, повага до особистості дитини).
2. Високій професіоналізм (категорія не нижче 1).
Професійні якості вчителя:
·
Знання
особливостей роботи зі здібними та обдарованими дітьми;
·
Вміння будувати
навчання згідно з результатами діагностичного обстеження дитини (психолог);
·
Вміння
модифікувати навчальні програми;
·
Вміння стимулювати
когнітивні здібності учнів;
·
Вміння працювати
по спеціальному плану;
·
Вміння
консультувати учнів.
3. Нахил до творчої діяльності (свої авторські плани,
програми, розробки).
4. Позитивна Я – концепція.
5. Емоційна стабільність.
6. Чуйність.
7. Робота з батьками.
8. Бажання удосконалювати свою майстерність, вчитися для
забезпечення подальшого інтегрованого навчання.
9. Вміння створювати матеріальну методичну базу, активна
позиція в цьому напрямку.